Zadzwoń do nas
+48 71 79-67-360
ul. Zelwerowicza 18a
Wrocław
Napisz do nas
Jest to forma opieki nad uczestnikami szkolenia, mająca na celu udzielenie im krótkiej porady, mieszczącej się w zakresie tematycznym przebytego przez kursantów szkolenia. Opieka poszkoleniowa stanowi dodatkowe źródło zasięgnięcia porady specjalisty.
Usługa ta jest skierowana wyłącznie do tych spośród Państwa, którzy uczestniczyli w szkoleniach organizowanych przez naszą firmę.
Każdy kursant może zasięgnąć porady wykładowcy, w terminie do 12 miesięcy po zakończeniu danego szkolenia.
Usługa ta ma formę kontaktu bezpośredniego ze specjalistą naszej firmy (wykładowcą prowadzącym dane szkolenie), który może mieć miejsce w siedzibie firmy AkKom, po uprzednim zarezerwowaniu terminu spotkania. Możliwy jest także kontakt telefoniczny lub e-mailowy.
Ogólny czas przeznaczony na kontakt ze specjalistą, niezależnie od formy tego kontaktu, wynosi 2 godziny tygodniowo.
Jest to usługa bezpłatna, świadczona tylko dla uczestników szkoleń Akademii Komputerowej AkKom.
Istotą opieki poszkoleniowej są krótkie porady, które mają na celu udzielanie wskazówek, sugestii lub wytyczenia kierunku, w jakim można rozwiązać dany problem nurtujący kursanta. Jest to również usługa mająca na celu rozwiewanie wątpliwości uczestnika szkolenia w kwestii zastosowania konkretnego rozwiązania, związanego z tematyką przebytego szkolenia, do danego zadania wynikającego z jego codziennej pracy. Wykładowca może również udzielić instrukcji lub opracować schemat takiego rozwiązania. Należy jednak zaznaczyć, iż rolą wykładowcy jest wskazanie możliwego sposobu rozwiązania problemu lub upewnienie kursanta, co do jego kierunku myślenia, a nie „fizyczne” rozwiązanie tego problemu. W wyniku udzielonych wskazówek, instrukcji lub sugestii osoba korzystająca z opieki poszkoleniowej jest w stanie wdrożyć zaproponowane rozwiązania samodzielnie.
Każdy uczestnik szkolenia ma możliwość kontaktu z wykładowcą, który kwalifikuje rodzaj i charakter problemu lub pytania, według takich kryteriów, jak: stopień trudności oraz czasochłonność jego rozwiązania (udzielenia odpowiedzi). W zależności od tego ekspert firmy kwalifikuje dany problem lub pytanie do odpowiedniej formy pomocy. W sytuacji gdy stopień trudności problemu, czasochłonność i inne uwarunkowania, wykraczają poza formę opieki poszkoleniowej, istnieje możliwość skorzystania z innej formy uzyskania merytorycznego wsparcia, jaką są konsultacje i doradztwo.